Пилопригнічувач БІШОФІТ (магнію хлорид)

9,500.00 грн./шт

Засіб придушення пилу, що може закрити  відкрите сховище шламу, вугілля, відвали попелу або будь-якого іншого пилоподібного  мінералу до 18 місяців. Цей засіб недорогий, і його кількість може бути дозована в залежності від часу купірування

Пропонуємо Вашій увазі Бішофіт – ефективне рішення щодо пилопригнічення та боротьби зі змерзанням рудних і нерудних матеріалів.

Призначення і застосування Бішофіт:

  • дозволяє усунути пил на всіх етапах: від місця видобутку (виробництва) сипучих вантажів до місця зберігання, при завантаженні в самоскиди, бункери і залізничні вагони, вантажні термінали, порти;
  • забезпечує стабілізацію грунту і продовжує термін експлуатації дорожнього полотна;
  • призначений для захисту сипучих матеріалів від змерзання при їх транспортуванні і зберіганні;
  • застосовується для розморожування замерзлого матеріалу;
  • застосовується при обробці стін і днища самоскидів, бункерів, залізничних вагонів;
  • наноситься методом розпилення на руду та інші сипучі матеріали, дорожнє полотно.

Використання Бішофіт:

Пилопригнічення:

– на відміну від більшості матеріалів, призначених для боротьби з пилом, Бішофіт абсорбує вологу з повітря для підтримки оптимального рівня вологи в частинках дороги. Цей вологопроникливий ефект забезпечує більшу придушення пилу, в порівняння з водою і збільшує здатність утримувати пил не збільшуючи витрати;

– придушення пилу при видобутку і зберіганні рудних і нерудних сипучих матеріалів з метою зменшення небезпеки пилових вибухів і здування вітром.

Стабілізація:

– необроблена поверхня дороги вимагає більш частого ремонту вибоїн, вимоїн, що утворилися колій, Бішофіт допомагає ущільнити поверхню дороги для більш довговічною стабілізації – яка збільшує інтервал між трудомістким і дорогим ремонтом.

Економія:

– Бішофіт зберігає ваші гроші. Допомагає запобігти нещасним випадкам, пов’язані з поганою видимістю і допомагає уникнути проблем зі здоров’ям через пил.

– Бішофіт допомагає знизити витрати, пов’язані з утриманням, не дозволяючи пилу руйнувати обладнання.

Змерзання:

– потреба обробляти всі марки вугілля та інші сипучі матеріали ефективно і без втрат в умовах холодного клімату – це одвічна проблема, яка тепер за допомогою Бішофіт – суміші, яка контролює змерзання, може бути легко вирішена.

Переваги Бішофіт:

  • Збільшує продуктивність кар’єрів і шахт і довговічність доріг;
  • Сприяє меншому зносу обладнання, зниження витрат на його ремонти;
  • Знижує витрати на охорону здоров’я робочого персоналу, знижує кількість нещасних випадків серед водіїв самоскидів на поганих дорожніх поверхнях.
  • Перешкоджає змерзання руди та інших сипучих матеріалів;
  • Сприяє зниженню витрат на зберігання і перевалку, зменшує втрати при транспортуванні;
  • Ефективний до -35 С.

Бішофіт – хлористий магній гранульований або рідкий з вмістом основної речовини (MgCl2) 47% відповідає вимогам ТУ У В.2.7-26.8-33346498-002: 2008. Санітарно-епідеміологічний висновок № 05.03.02-07 / 51489 від 16.10.07 р

Бішофіт для промислових майданчиків і доріг.

Піднімається важким обладнанням пил, на шахтах, цементних заводах і лісовозних дорогах ставить під загрозу здоров’я і безпеку робочих, а також впливає на продуктивність праці.

Бішофіт – пригнічувач пилу, пропонує простий, економічний спосіб утримання пилу на дорогах, а не в повітрі.

Покращує видимість. Запобігає дорожньо-транспортні пригоди.

Піднімається вітром пил значно зменшує видимість на проїжджих частинах доріг з інтенсивним рухом.

Бішофіт очищає повітря, покращує видимість і таким чином запобігає дорожньо-транспортні пригоди.

Стабілізує дорогу.

Бішофіт ущільнює і стабілізує поверхню дороги – збільшує термін експлуатації між трудомісткими і дорогими ремонтами.

Ідеально підходить для важкодоступних ділянок доріг.

На непрохідних дорогах Бішофіт розпорошується з повітря.

Продовжує термін експлуатації важкого обладнання.

Пил впливає на рухомі частини важкого устаткування.

Бішофіт пригнічує пил і допомагає продовжити термін служби обладнання і зменшити витрати, пов’язані з технічним обслуговуванням устаткування.

Очищає виробниче середовище.

Пригнічуючи пил, Бішофіт забезпечує вашим робочим чистіші і сприятливі умови праці.

Знижує рівень запиленості на 70%

Незалежні дослідження показують. Що хлорид магнію – основа пригнічувача пилу зменшує поширення пилу на 70%

Бішофіт для пилоподавлення в місцях видобутку вугілля і руди

Вугільна промисловість застосовувала розпорошення водою у вигляді дрібнодисперсного туману в вугільних шахтах для того, щоб зменшити небезпеку пилових вибухів і запобігти силікоз – хвороба чорних легких у шахтарів.

Ця технологія пилоподавлення грунтувалася на ідеї про те, що зволожена пил стає важче і під своїм власним збільшеним вагою осідає на підлогу шахти. Подібна технологія пилоподавлення тільки частково вирішувала проблеми, що виникають від вугільного пилу в повітрі шахт.

У 1968 році були відкриті хімічні суміші, які зробили підземне пилопригнічення в вугільних шахтах набагато ефективнішими. Нова технологія пилоподавлення грунтувалася на підході до компонентів вугільного пилу як до частинкам, зарядженим статичною електрикою.

За допомогою форсунок, встановлених на видобувних комбайнах, стрічках транспортерів, в бункерах перевантаження, ці хімікати розпорошуються в повітрі у вигляді дрібних крапель, що утворюють туман. Розпорошені хімікати, потрапляючи на поверхню частинок вугільної та іншої пилу розміром до двох мікрон нейтралізують статистичне електрику частинок вугільного пилу, що плаває в повітрі, що змушує ці частинки дрібної вугільного пилу в повітрі шахти швидко осідати і прилипати до стін і підлог шахти і більше не повертатися в повітря.

Використання цих хімічних речовин сьогодні є загальнопоширеною практикою у вугільній промисловості США. У США і Канаді власники шахт в законодавчому порядку зобов’язані використовувати ці кошти пилоподавлення.

Використання коштів придушення вугільної та іншої пилу зменшує вартість витрат на охорону здоров’я шахтарів, збільшує продуктивність шахт, покращує моральний стан і тривалість життя шахтарів, а також зменшує ймовірність вибуху в шахтах, де знаходиться зважена вугільна і інша пил.

Зазначені вище суміші застосовуються і при відкритому видобутку вугілля і руди. Хімікати, розчинені у воді, розпорошуються на вугілля і руду за допомогою різних форсунок, встановлених на роторі комбайна і на стрічці конвеєра під час транспортування мінералу. Це практично повністю пригнічує вугільну та іншу пил на шляху від шахти до місця зберігання вугілля, на проміжних стрічкових транспортерів, при завантаженні вугілля в проміжні бункери і в залізничні вагони. Даний процес сумісний з одночасним застосуванням хімікатів контролю над змерзанням, що особливо ефективно для відкритого видобутку вугілля.

Табл. 2

Інтенсивність руху, авто / добу Ширина проїжджої частини, м Норма витрати хлористого магнію, т / км
100 7 1,54
 250 7  3,08
 500 8 5,36

Роботи по знепилюванню на експериментальній ділянці проводилися 31 травня 2005 року. Під час виконання робіт прийнято рішення розсипати 3 тонни на км, що становить 0,438 кг на 1 кв.м. В даному випадку норма витрати нижче необхідної, але за результатами експерименту її виявилося достатньої для літнього сезону.

4. Технологія робіт по знепилюванню ділянки автомобільної дороги складається з декількох етапів.
1 етап. Поливання водою.

Для того, що сіль не неслася з ділянки дороги необхідно змочити покриття перед розсипанням хлористого магнію. Кількість проходів залежить від ступеня зволоження покриття, під час проведення експерименту на ділянці з 226 по 227 км була виконана поливання водою в 2 проходу по кожній смузі, так як нещодавно йшов дощ, тому покриття вже було досить зволожені. У разі сухої погоди кількість проходів слід збільшити для досягнення найкращого результату.

2 етап. Розподіл хлористого магнію.

Розподіл проводилося за допомогою звичайної машини розподільника.

При розподілі матеріалу слід врахувати, що витрата матеріалу досить великий, тому необхідно максимально відкрити заслінки, інакше кількість проходів збільшиться. При правильному розподілі необхідно 2 проходу по кожній смузі.

3 етап. Зволоження хлористого магнію.

Дорожню поверхню потрібно обприскати водою з тим, щоб забезпечити кращу розчинність солі в шарі зносу, а також для найбільш кращого зчеплення матеріалу і його змішування з покриттям після його розподіл. Після поливу водою гранули розчиняються і в подальшому краще контактують з водою.

Рекомендована кількість проходів 2, але в залежності від реальних умов кількість може бути зменшено або збільшено.

4 етап. Перемішування матеріалу, грейдерованіе.

Після розподілу, шар зносу перемішують з хлористим магнієм так, що б не було вільно перебувають частинок хлоридів. Під час грейдерованія частки магній хлору перемішуються з верхнім шаром утворюють однорідний шар, який, як показав експеримент, в подальшому темніє і візуально відрізняється від інших необроблених ділянок. Під час планування необхідно приділити увагу тому, щоб не залишалося високих крайок, які перешкоджають водовідведення. Кількість основних проходів одно 2, інші проходи необхідні, для того щоб прибрати залишилися вади, якщо такі є.

5 етап. Ущільнення.

Від ущільнення шару зносу залежить те, як довго шар зносу збереже хороший стан, і скільки мінерального матеріалу відірветься. Після ущільнення шару зносу з оптимальною розрахованої вологістю він добре витримує дорожній рух, дощ і тривалі періоди без дощу. Отже, ущільнення шару зносу необхідно виконувати ретельно, не звертаючи уваги на брак коштів для здійснення ущільнення. Однак окреме використання пневмоколісного дорожнього катка або катка з гладкими вальцями є неекономічним. У випадку з експериментальним ділянкою були використані самоскиди в 4 проходу.

5. Додаткове знепилювання.
На дорогах з високою інтенсивністю руху або на відкритих ділянках може знадобитися додаткова обробка хлористим магнієм в літній період. Норми розподілу при додатковому знепилювання в літній період менше застосовуваних навесні. Якщо на дорожній поверхні спостерігається поява вибоїн і випотівання, що вимагає виконання профілювання, то додаткова обробка хлористим магнієм здійснюється у вигляді перемішування з матеріалом шару зносу. В іншому випадку, знепилювання виконується шляхом розподілу хлористого магнію по дорожній поверхні, при якому хлористий магній розподіляють по поверхні, не перемішуючи з мінеральним матеріалом.

Додаткове знепилювання, особливо при використанні сухого хлористого магнію, проводиться відразу

ж після дощу з тим, щоб зменшити необхідну кількість води для зволоження поверхні.

Також для додаткового знепилювання можна використовувати розсіл, застосовуваний таким же чином, як у весняний період.

Норма витрати хлористого магнію при додатковому знепилювання визначається окремо для кожного конкретного випадку. Якщо додаткове знепилювання доводиться виконувати навесні, то необхідно використовувати стільки хлористого магнію, щоб вистачило до осені.

6. Безпека і ліквідація наслідків.
Хлористий магній і його розчини створюють деякі проблеми при використанні, як і всі солям. Попадання твердого матеріалу в очі може роздратування. Тривалий контакт розчину зі шкірою може

спровокувати невеликий опік. Правильне зберігання, чистота і обережність плюс використання захисних окулярів – цього достатньо для запобігання шкоди здоров’ю.

Якщо сталася велика за площею впливу і тривалості контакт шкіри і хлористого магнію, необхідно промити уражену ділянку під струменем чистої води.

При попаданні хлористого магнію в очі їх необхідно промивати як мінімум протягом 15 хвилин.

Обережність потрібна при змішуванні пластівців або гранул з водою, тому що хлористий магній при розчиненні виділяє тепло при розчиненні пластівців в сільнойконцентраціі температура може підніматися на 31 С, при розчиненні гранул при тих же умовах температура може підніматися на 70 С. Завжди використовуйте тільки холодну воду для розчинення хлористого магнію, щоб запобігти закипання розчину. У щільно закритій ємності такий підйом температури може призвести до підйому тиску, і, як наслідок, до розриву ємності і розбризкування розчину.

У разі витоку, необхідно запобігти попаданню великої кількості розчину хлористого магнію в водойми з питною водою, а також на рослини і чагарники. Розведення досить великою кількістю води може знизити концентрацію розчину до безпечної.

З цих же причин необхідно проявляти обережність при очищенні змішувача і розподільного обладнання.

7. Корозія і псування устаткування.
Після розподілу і змішування з матеріалом дорожнього одягу, ступінь концентрації хлористого магнію стає дуже низькою. Сіль залишається в дорожньому одязі, і прямого контакту з транспортом або навколишньою природою не відбувається. З цієї причини, концентрація розчину хлористого магнію набагато нижче, ніж при використанні сухої солі для зимового утримання, коли вона просто розсипається по дорозі. Якщо правильно виконується розподіл, зволоження і змішування, то ніякої шкоди здоров’ю, автомобілів або навколишньому середовищу не наноситься.

8. Висновки.
Після проведення експерименту щодо знепилювання на ділянці автомобільної дороги.

Немає відгуків на товар

Leave a Reply